مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 تیر 1401 ساعت 06:522022-06-25سياسي

فارس من| عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری ایلام از اول سال تاکنون


کارگران شهرداری ایلام که وضعیت ظاهری شهر به خدمت آنها بستگی دارد از ابتدای سال تاکنون هیچ حقوق و مزایایی دریافت نکرده اند و زندگی آنها به سختی می گذرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، کارگران شهرداری یکی از اقشار زحمتکش جامعه هستند که زیبایی و تمیزی شهر مدیون تلاش های این عزیزان است و در فصول مختلف سال با وضعیت آب و هوایی نامناسب خدمت را یک تلاش بی منت برای مردم تلقی می کنند.

این قشر از جامعه در وضعیت سخت مسائل اقتصادی هستند چرا یک امنیت شغلی پایداری در ایلام ندارند و ممکن است در برهه ای از زمان از شغل بیکار شوند.

کارگران شهرداری ایلام از ابتدای سال تاکنون حقوق و مزایای خود را دریافت نکرده اند و همین موضوع سبب گلایه مندی آنها شده و به جد خواستار رسیدگی به این مسئله از طرف مسئولین هستند.

همین مسئله عاملی بود که تا در روزهای گذشته اعتراض از جانب کارگران در مقابل شهرداری به وجود بیاید، خبرنگار خبرگزاری فارس ضمن حضور در محل و جویای مشکل این علت را از مسئول پیگیری کرد.

چندین ماه است که هیچ حقوقی دریافت نکرده ایم یکی از کارگران شهرداری به خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: کارگران شهرداری هیچ امنیت شغلی ندارند و هر لحظه آنها در معرض اخراج و بیکاری هستند از لحاظ حقوق و مزایا الان چندین ماه از هیچ مبلغی به آنها پرداخت نشده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری ایلام از اول سال تاکنون

فارس من| عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری ایلام از اول سال تاکنون